معرفی 4 کرم و 2 قرص برای بهبود زخم تازه صورت

 

کرم ترمیم کننده زخم صورت درمالیفت

کرم ترمیمی کننده ی پوست درمالیفت ساخت کشور ایران می باشد و در بین کرم های تولید داخل یکی از بهترین نوع ترمیمی کننده زخم صورت است . این کرم برای ترمیم آسیب ناشی از لیزر درمانی ، جای بخیه ، فتوتراپی و پیلینگ مناسب می باشد . کرم درمالیفت با دارا بودن خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ برای جلوگیری از پوست پوست شدن و عفونت زخم صورت بسیار کاربردی می باشد . جالب است که بدانید کرم درمالیفت مناسب برای هر نوع پوستی می باشد و همچنین از این نوع کرم می توان برای زخم های بازی که ترشح ندارند نیز استفاده نمود.

بیشتر بخوانید در درمان قطعی زخم پای دیابتی 

راهنمای استفاده از کرم درمالیفت :

پس از شستشوی پوست با یک شوینده ملایم میزان مناسب از کرم ترمیم کننده درمالیفت را بر روی نواحی آسیب دیده پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید حداقل ۳ بار در طول شبانه روز از کرم درمالیفت استفاده نمایید.

 

کرم ترمیم کننده زخم صورت اون

بی شک می توان گفت کرم اون یکی از بهترین ترمیم کننده های زخم صورت می باشد . برند اون یکی از کمپانی های بسیار معروف و با سابقه در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست می باشد و ساخت کشور فرانسه می باشد.

در کرم ترمیم کننده اون به دلیل وجود آب معدنی درمانی اون و روغن های مغذی و مفید این کرم یک آنتی باکتریال قوی برای بهبود زخم صورت می باشد این محصول علاوه بر بهبود و درمان زخم ، باعث نرمی و لطافت پوست صورت شده و التهابات پوست را کم می کند. نکته جالب این محصول آن است که برای تمامی رده های سنی حتی نوزادان قابل استفاده می باشد .

کرم ترمیم کندده زخم صورت اون به دلیل داشتن مس و زینک از ایجاد عفونت بر روی زخم صورت جلوگیری کرده و باعث بهبود سریع آن می شود .

 

 

راهنمای استفاده از کرم اون :

در محل زخم صورت روزانه یک الی دوبار بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

 

 

  1. کرم ترمیم کننده زخم صورت لافارر

کرم ترمیم کننده زخم صورت لافارر با داشتن خواص ضد میکروبی از بروز عفونت در محل زخم صورت جلوگیری می نماید . این کرم دارای مواد بی نظیری شامل زینک ، مس ، عصاره آرنیکا و روغن های هسته انگور می باشد . لافارر ساخت کشور ایران می باشد اما از دانش روز اروپا بهره گرفته است .

این کرم در درمان مواردی چون ترمیم زخم های ناشی از لیزر ، پیلینگ ، زخم های جراحی به کار گرفته می شود .

 

 

راهنمای استفاده از کرم لافارر :

روزانه حداقا دوبار کرم لافارر را بروی زخم صورت بمالید و به آرامی ماساژ دهید دقت داشته باشید که زخم صورت نباید ترشح داشته باشد .

 

  1. کرم ترمیم کننده زخم صورت اسکار استاتیک

این کرم یک ترمیم کننده ی بسیار قوی زخم صورت می باشد . همچنین برای درمان سوختگی ها ، زخم های ناسی از عمل جراحی ، تروماتیک و یا آثار به جا مانده از جوش های روی پوست ، خطوط چاقی و حاملگی ، زخم های ناشی از لیزر درمانی استفاده می شود . این کرم ساخت کشور آمریکا می باشد و در نوع خود یکی از بهترین کرم های ترمیم کننده زخم صورت می باشد .

باید توجه داشته باشید که از این کرم نباید روی زخم های باز و دارای ترشح و همچنین سوختگی های درجه 3 و بخیه استفاده نمود.

راهنمای استفاده از کرم اسکار استاتیک :

قبل از مصرف پوست را با آب و صابون شستشو داده و خشک نمایید. سپس کرم را روزی ۳ تا ۴ بار بر روی زخم صورت ماساژ دهید. از استفاده کردن این کرم بر روی زخمهای باز و بخیه ها و همچنین از تماس آن با چشم و سایر بافتهای مخاطی و نیز در مورد سوختگی های درجه سه خودداری گردد.

  1. قرص ترمیم کننده زخم صورت آناهیل

بروملین ماده اصلی آناهیل، ترکیبی از آنزیم های پروتئولیتیک است که از گیاه آناناس استخراج می شود. این کپسول دارای خاصیت ضد درد ، ضد تورم و ضد التهاب می باشد . بروملین آنزیم کلاژناز را فعال کرده و باعث جلوگیری از تشکیل و هیدرولیز کلاژن غیر طبیعی و تغییر شکل یافته دربافت می شود.

 

هشدار هایی در زمینه مصرف این کپسول :

  • این کپسول را در جای خشک و خنک نگهداری نمایید تا از خراب شدن کپسول جلوگیری کنید.

 

  • خانم های شیرده و باردار حتما تحت نظر پزشک این کپسول را مصرف نمایند .
  • تاکنون عوارضی از مصرف این کپسول گزارش نشده است ولی اگر جز دسته افرادی هستید که به آناناس ، هویج و کرفس حساسیت دارید این محصول را حتما با نظر پزشک و تحت کنترل مصرف نمایید.
  • این کپسول را با داروهای رقیق کننده ی خون مصرف ننمایید.
  • افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند حتما با نظر پزشک این کپسول را مصرف نمایند.

روش مصرف کپسول ترمیم کننده زخم صورت آناهیل :

 

روزانه 1 تا 3 کپسول ، یک ساعت قبل یا 2 ساعت بعد غذا مصرف شود .

  1. قرص ترمیم کننده زخم صورت سیکاگلوکال

این کپسول بر پایه آسیاتیکوزیدهای سیکا و آنزیم بروملین می باشد که یک کپسول بسیار قوی برای ترمیم و بازسازی انواع زخم صورت مناسب می باشد

گیاه سیکا نقش مهمی در بازسازی پوست، افزایش سرعت ترمیم زخم و کاهش زخم صورت دارد. این کپسول با بالا بردن ظرفیت آب روی پوست باعث جوان سازی و شادابی پوست نیز می گردد. ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد استفاده در این محصول برای افزایش سرعت گردش خون مویرگی، سلامت سیستم ایمنی و همچنین بازسازی پوست بسیار کاربردی و موثر هستند.

 

نکته جالب این است که این محصول ساخت کشور ایران می باشد و قابل رقابت با رقبای خارجی می باشد.

روش مصرف کپسول ترمیم کننده زخم صورت سیکاگلوکال :

روزانه یک کپسول را با معده ی پر مصرف نمایید .

هشدار هایی در زمینه مصرف این کپسول :

  • در صورت بروز حساسیت، مصرف کپسول را قطع نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.
  • بیشتر از دوز توصیه شده توسط پزشک مصرف نشود.
  • خانم های باردار و شیرده حتما با نظر پزشک مصرف نمایند.