برای درمان زخم به چه کلینیکی مراجعه کنیم ؟

کلینیک و مرکز تخصصی مشاوره و درمان زخم نیلسار فعالیت خود را از سال 1390 در اصفهان ابتدا در درمانگاه زکریا و سپس در درمانگاه زخم نیلسار با مسئولیت خانم کیمیا ساری، کارشناس مدیریت درمان انواع زخم ها و مسئولیت فنی خانم دکتر میترا نیلی آغاز نموده است. در این مرکز انواع خدمات و متد جدید در زمینه درمان زخم انجام می شود.
 هدف اصلی این مرکز درمان زخم های مزمن و پیشرفته در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن می باشد. از دیگر اهداف این مرکز برطرف کردن زخم به تنهایی نیست. بلکه بررسی و درمان عامل زمینه ای آن نیز می باشد که در این راستا مرکز با همکاری همه جانبه تیم های درمانی عفونی، جراحی، ارتوپدی، داخلی و تغذیه این امکان جهت کیفیت بهبود بیمارانی که در گیر این گونه زخم ها هستند را فراهم می کند.
چه زمانی باید به کلینیک درمان زخم مراجعه کنید؟
چه زمانی باید به کلینیک درمان زخم مراجعه کنید؟

چه زمانی باید به کلینیک درمان زخم مراجعه کنید؟

در صورت مشاهده علائمی مانند مواردی که در زیر آمده است در زخم خود یا زخم یکی از اعضای خانواده تان، سریعا به مرکز درمان زخم مراجعه کنید:
  • اگر شما دارای زخمی هستید که در طول ۳۰ روز هنوز بهبود پیدا نکرده است ( این نشانه معمولا برای افراد مبتلا به دیابت اتفاق می افتد )
  • زخم دارای درد ناگهانی
  • دارای قرمزی یا تورم
  • بوی نامطبوع یا تغییر رنگ در ناحیه زخم
  • یک زخم جراحی که عفونی شده است.
درمانگاه نیلسار مراقبت ویژه ای برای این نوع از زخم ها فراهم می کند. مرکز درمان زخم نیلسار دارای تیم مجرب و آموزش دیده برای درمان زخم ها، به بیماران  خدمات ارائه می کند.
به وجود آمدن و تاسیس کلینیک های درمان زخم، نشان از آن می دهد که شیوع زخم های مزمن و هزینه های درمان زخم افزایش است. صرف نظر از موقعیت مکانی کلینیک درمان زخم، مهم ترین عامل موفقیت در مرکز درمان زخم، تعهد قوی اعضای تیم چند رشته ای است، توانایی مدیریت موثر زخم ها می تواند با عدم حضور تخصص های کلیدی در تیم، محدود شود.
دلیلی برای زندگی با یک زخم مزمن وجود ندارد، زخم مزمن یا غیرقابل درمان، زخمی است که حتی با گذر چند هفته، نشانه ای از بهبود را نشان ندهد و یا به درمان های معمولی پاسخ ندهد، در نتیجه این نوع از زخم ها  احتیاج به مراقبت های بیشتری برای بهبود دارد. این نوع زخم اغلب ناشی از آسیب، بیماری خاص و یا تغذیه ضعیف است.

درمان انواع زخم‌های حاد و مزمن

مراقبت ‌های اولیه و درمان عوارض در بیماران دارای انواع استوماهای تنفسی، تغذیه‌ای و دفعی
درمان سوختگی ( منظور آن بیمارانی که نیاز به بستری نداشته باشند ) با حداقل درد و اسکار
 حفظ میزان زیادی از پا در بیماران با زخم پای دیابتی، زخم‌های شریانی و وریدی

اشتراک گذاری

واتس آپ
تلگرام
ایمیل
چاپ
فیسبوک
Pinterest

لینک کوتاه

https://nilsar.com/?p=5495

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *